رسیدگی به شکایات
منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۹رسیدگی به شکایات
مراجعین محترم بیمارستان می توانند از طریق ذیل با واحد رسیدگی به شکایات در ارتباط باشند:
فرم های نظرسنجی موجود در بخش ها،واحد پذیرش و ترخیص
صندوق های رسیدگی به شکایات
شماره پیامک 500016133770094 -شماره داخلی 124-209
سایت بیمارستان به آدرس : ahvaz-apadana.ir که شما می توانید شکایات یا سوالات خود را مطرح نمایید تا ما کمتر از ۲۴ ساعت به آنها جواب دهیم
انتقادات و پیشنهادات:
از طریق فرم های موجود در کنار صندوق های رسیدگی به شکایات می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را به مدیران ارشد بیمارستان اعلام نمایید.
تلفنهای تماس با کارشناس IPD :
موبایل: 989165126199
تلفن: 00986133770093 و 00986133770094
سامانه پيامكي بيمارستان: 500016133770094
آدرس ايميل : apadana.hospital@yahoo.com
آخرین اخبار
- گرامی داشت دفاع مقدس
- پنجاهمین سالگرد تاسیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آپادانا اهواز مبارک باد
- خرید، نصب و راه اندازی دستگاه بی خطرساز شماره ۲ بیمارستان آپادانای اهواز
- جلسه هماهنگي و چگونگي بازنگري در طرح طبقه بندي مشاغل و ساير مسائل مربوطه با حضور جناب آقاي مهندس هوشنگ درويشي
- شهادت رییس محترم جمهور و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم
- آگهی مناقصه عمومی سرویس ایاب ذهاب کارکنان
- پیام تبریک مدير عامل بيمارستان آپادانا به مناسبت روز پرستار